Endnu en talentfuld spiller fra Tarp Boldklub har skrevet kontakt med EfB frem til 2020

18. april 2017 kl. 20:53

På sin 15-års fødselsdag har offensivspilleren, Mads Zaar, indgået en treårig ungdomskontrakt med EfB.

Om Mads siger EfB´s ungdomselitechef Niels Erik Søndergård - Mads Zaar er en spændende offensiv spiller med gode individuelle færdigheder: Han har fart, driblefærdigheder og gode afslutningsevner. Når de bedste spillere bliver 15 år, tilbyder vi dem en kontrakt, og Mads Zaar er en af klubbens bedste i sin årgang. Nu har vi haft mange gode snakke med Mads og hans forældre, og vi er enige om, at Esbjerg fB er det rette sted, hvor han kan udvikle sig til U17-spiller og siden førsteholdsspiller.

Mads Zaar starte i Vester Nebel og kom så til Tarp og tog videre til SGI. Som U13-spiller tog han så til EfB.

Tarp Boldklub ønsker Mads Zaar tillykke med kontakten, samt held og lykke fremover.