GIRLS INDOOR CUP 2019

17. marts 2019 kl. 20:26

U12 pigerne fra Tarp Boldklub deltog i lørdags i Girls Indoor Cup i Odense, hvor det blev til to flotte placeringer.

Holder tilmeldt i C-rækken leverede en flot HOLDINDSATS. Pigerne kom lidt skidt fra start -men viste HØJ MORAL, STOD SAMMEN og med FLOT SPIL vandt de helt fortjent B-finalespillet.

I den afsluttende straffesparkskonkurrence viste Emilie køligt overblik. Der skulle hele 3 “matchbolde” til før hun måtte se sig slået. Derudover blev Julie B præmieret for et flot langskudsmål.

Holdet tilmeldt i A-rækken leverede ligeledes en flot HOLDINDSATS, hvor der blev ARBEJDET GODT for hinanden.

Pigerne kvalificerede sig UBESEJRET til A-slutspillet. I semifinalen var det kun marginalerne der gjorde, at de tabte 0-1 til The New fra Vejle. Det ene mål fra The New var iøvrigt det eneste mål der blev lukket ind i Tarp pigernes masker. Holdet vandt fortjent 3. pladsen i A-slutspillet efter en FLOT sejr over Årslev.

I den afsluttende straffesparkskonkurrence gjorde Didde sig godt bemærket og placerede sig i top 5.

Alt i alt et godt stævne med et højt niveau fra samtlige deltagende hold og en RIGTIG FLOT indsats af samtlige U12 piger fra Tarp Boldklub.