Nyt træner team på plads.

02. december 2020 kl. 11:31

Med stor beklagelse har Jørgen Jensen desværre valgt at stoppe efter et meget mærkeligt fodbold-år, hvor COVID-19 har sat dagsordenen.

Jørgen har valgt at prioritere sin familie, hvilket er meget forståeligt. Vi takker Jørgen for indsatsen og ønsker ham alt muligt held og lykke fremover.

Det har bevirket at Tarp Boldklub har været på trænerjagt og vi kan meddele, at vi har indgået en aftale med 2 gamle kendinge af klubben.

Kim Bertelsen tiltræder som træner for seniorafdelingen, sammen med Dennis Gammelgaard der tiltræder som holdleder.

Kim Bertelsen kender klubben, da han har trænet seniorafdelingen før, ligesom han har trænet hold i vores ungdomsafdeling.

Dennis Gammelgaard som også kender klubben, har før været holdleder og er personen der kan få smilet frem på alle.

Vi glæder os til igen at samarbejde med Kim og Dennis. Velkommen til.

Der vil være opstart engang i januar, hvis COVID-19 vil tillade det. Der vil komme mere information når vi nærmer os.