Statusopdatering på vores forsøg på at starte en E-sport afdeling

22. juli 2018 kl. 20:34

Lige en statusopdatering på vores forsøg på at starte en E-sport afdeling op i Tarp Boldklub.

Vi er så langt at det finacelle er på plads. Vi har fået alle pengene ind via fonden, så vi kan hjemkøbe 13 spillestationer samt et par PlayStations.

Samlet udgift cirka 160.000,- kr.

Derudover er der indgået en aftale med skole om et lokale som vi må bruge og indrette til det.

Men inden vi sætte i gang med indkøb af spillestationer, mangler vi at få nogen der vil står for det. Her tænker vi på ledere samt trænere.

Der skal nedsættes et udvalg som får ansvaret for Tarp Boldklub´s E-sport afdeling, samt der skal også bruges x-antal trænere.

Er der ingen der melder sig til det, går alle pengene desværre retur til fondene igen, hvilket vil være meget ærgerligt.

Hvis du skulle være interesseret i at være leder eller træner så kontakt Kenneth Nielsen på denne mail-adr. sekretaer@tarpboldklub.dk