Tarp Boldklub inviter til jubilæum lørdag den 25. maj fra kl.10.00 til kl. 12.00

03. maj 2019 kl. 19:45

Det er i år 20 år siden at Tarp Boldklub startet op med Små Fødder som hvis ikke den første i Danmark så blandt de første.

Ideen med Små Fødder var at udover spillerne skulle forældre/bedsteforældre også være aktive i træningen.

Det første år var 1999 og her var det Svend Pedersen og Kjeld Andersen der var trænere samt det var årgangene 1994 og 1995 der var de første spillere der var med.

Lørdag den 25. maj vil programmet være

10.00 – 11.30 aktiviteter for alle, både spillere og trænere og forældre/bedsteforældre.

Kl. 11.30 vil grillen være starte op samt der vil være vand og øl til alle.

Vi håber at så mange tidligere spillere, trænere samt forældre/bedsteforældre, der har været med igennem årene, vil møde op på dag og gøre dagen mindeværdig.

Del gerne nyheden så meget som muligt så vi kan få så mange med som muligt.

Med venlig hilsen Bestyrelsen