Træn med EfB vender tilbage

Niels Andersen
30. september 2021 kl. 20:27
Tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet, da der kun er 500 pladser

Det populære arrangement Træn med EfB vender retur efter et års pause, når alle U7-U12-spillere fra samarbejdsklubberne inviteres til træning med Esbjerg fB’s førsteholdsspillere i efterårsferien.

Tirsdag d. 19. oktober i skolernes efterårsferie inviteres alle U7-U12-spillere fra klubberne i Sydvestjysk Fodbold Samarbejde til det traditionsrige arrangement Træn med EfB, hvor fodboldglade drenge og piger kommer helt tæt på og får lov at træne sammen med Esbjerg fB’s førsteholdsspillere.

Træningerne foregår på kunstgræsbanerne på Gl. Vardevej ved EfB’s klubhus, og alle børn trænes af EfB’s talenttrænere fra EfB Akademi samt førsteholdstruppen.

Der er særskilt træning for piger og drenge samt målmandstræning.

En billet koster 150 kr., og der er en t-shirt, fodbold, billet til en hjemmekamp i 2021, forfriskninger og en masse gode oplevelser inkluderet.

Program for dagen:

• 10.30 Alle møder omklædte på den nye kunstgræsbane på EfB’s træningsanlæg ved klubhuset
  • 11.00 Træning med EfB’s talenttrænere og EfB Akademi
  • 12.30 Frokostpause
  • 13.00 Træning med EfB’s førstehold
  • 14.30 High fives til alle førsteholdsspillere, autografskrivninger samt udleveringer af poser med overraskelser

Billet købes på www.billet.efb.dk. Tilmelding sker efter først-til-mølle-princippet, da der kun er 500 pladser.

Der er tilmeldingsfrist fredag d. 8. oktober kl. 10.00.

>> Køb billet nu på billet.efb.dk