Klubbens historie

Tarp Boldklub er lille hyggelig stabil forening, der blev stiftet på den lokale kro den 12. juni 1936. I mange år havde Tarp Boldklub til huse i et lille klubhus der lå for enden af opvisningsbanen. I 1986 flyttet Tarp Boldklub ind i de nye lokaler i forbindelse med indvielsen af Bryndum-hallen.

De 2 største investeringer Tarp Boldklub har fortaget igennem tiden er lysmasterne på træningsbanen og banderne i hallen.

I ungdomsafdelingen er vi med i næste alle rækker på pigesiden og på drengesiden er vi med i alle rækker.

Det, det hele startede med var senior fodbold, som vi også forsøger at værne om.  I dag har vi 2 hold samt et oldboyshold.

Vi medvirker i DBU Jyllands centrale turneringer og ellers alt, hvad der er af stævner i det meste af Jylland, fra Limfjorden til Bov.

Hvad skal fremtiden så byde på? Vi skal forsøge at udbygge antallet af hold.