Års Tarp open i Fifa 17

12. september 2017 kl. 19:40

Lørdag d 9 september klokken 10.00 afholdte Tarp boldklub, Tarp open i Fifa 17.

Der var 8 friske fyr tilmeldte til turneringen i alderen 6-16 år, og de havde alle en rigtig hyggelig dag.

Drengen var delt op i 2 grupper hvor der skulle findes de 2 der skulle gå i semifinalen og videre til finalen.

Efter gruppekampene var overstået, var der en pause på 2 timer, da ungdomsformanden og 2 af deltagerne skulle spille kamp på opvisningsbanen. Dette betød at de resterende kunne træne deres færdigheder, inden det var tid til placerings kampene.

Placeringskampene begyndte omkring 14.00 igen og denne gang skulle der spilles på storskærm, dette var en god oplevelse for alle drengene.

Placerings kampene 5-8 pladsen stod mellem Hjalte Lund, Magne Lund, Jacob Christensen og Jacob Knudsen.

Semifinalerne bestod af Martin Westergaard mod Benjamin Westergaard og Rasmus Dalgaard mod Emil Dalgaard. Så der var lagt op til familie fejde over hele linjen. Desværre var Emil nød til at trække sig med lidt sygdom, men der tog ungdomsformanden over. Dette var nok ikke den bedste indskiftning da det betød at Emil røg ud med samlede 9-0 over 2 kampe. Benjamin og Martins semifinale var noget tættere og betød at Benjamin trak sig sejrrigt ud af opgøret 3-1.

Finalen bestod af Benjamin og Rasmus, og det skulle vise sig at blive tæt og intenst. Rasmus havde igennem hele turneringen spillet med Bayern München og Benjamin havde spillet med Belgien gennem hele tiden. Efter 2 kampe endte det samlet med en score på 3-1 til Rasmus Dalgaard. Så stort tillykke til Rasmus med sejren i Tarp boldklubs 1. Tarp open.

Der var præmier til all de tilmeldte spillere, plus en medalje til den yngste tilmeldte. Der var sponsorede præmier til 1-4 pladsen og vi vil gerne sige tak til Super Brugsen Strandby Plads og Slik for Voksne for de fine gaver vi har modtaget til spillerne.

Rækkefølgen blev:

1. Rasmus Dalgaard
  2. Benjamin Westergaard
  3. Martin Westergaard
  4. Emil Dalgaard
  5. Jacob Knudsen
  6. Magne Lund, yngste spiller
  7. Jacob Christensen
  8. Hjalte Lund

Der blev i alt spillet 24 kampe og der blev scoret 94 mål.

Tarp Boldklub vil gerne sige tak til alle dem som kom forbi og til de tilmeldte. Jeg håber i kommer igen næste gang vi arrangere Fifa turnering.

Se flere billeder herunder.

Med sportslig hilsen

Tarp Boldklub