Tarp Boldklubs U12 piger kom hjem med endnu en pokal.

18. august 2018 kl. 20:14

U12 pigerne fra Tarp Boldklub deltog i weekenden d 10.-12. August i Lunderskov Frøs Cup, hvor pigerne gjorde rent bord.

Efter at ha’ vundet samtlige af de indledende puljekampe ventede en semifinale mod Hammelev. Kampen blev lidt af en gyser for pigerne -og ikke mindst de tilrejsende forældre. Den ordinære kamp endte 1-1 og måtte derfor afgøres i straffesparkskonkurrence. En afbrænder på overlæggeren af Hammelev, to flotte redninger af Tarp’s keeper Mathilde samt sikre scoringer fra Tarp’s skytter bragte pigerne i finalen, hvor de mødte Engum, som blev besejret 1-0. Dermed kunne pigerne høste endnu en flot pokal til klubbens samling.

Finalekampens fighterpokal gik til Tarp’s nr 6 Rie

Alt ialt en fantastisk weekend med flot fodboldspil, holdånd, fightervilje og endnu mere sammenhold blandt U12 pigerne